5 lis 2012

Śródmieście Południowe 1975-2012



Zarośnięte nieco liceum im. Stefana Batorego.




Śmiem podejrzewać, iż fotografia ulicy Chałubińskiego powstała mocno przed rokiem wydania źródła. Niech się eksperci od pojazdów wypowiedzą, bo ja się nie znam.







Schodki przy Górnośląskiej. Za PRL było wstrętnie i brzydko a teraz mamy ładne, estetyczne tabliczki.




Nie byłem w stanie podskoczyć, więc zdjęcie "Riwiery" cyknąłem z dołu.



Archiwalne fotografie pochodzą z "Encyklopedii Warszawy" (vide: źródła).

8 komentarzy:

  1. Mogłeś się wbić do pokoju nauczycielskiego LO im. Czackiego i powiedzieć, że Ty służbowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wbijałem się przez cztery lata do tego budynku i do tej pory nie mam ochoty na więcej.

      Usuń
  2. Owszem, PRL bez kasetonów, banerów i wszechobecnych reklam był przepaskudny. Dobrze, że to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  3. To drugie historyczne (Chałubińskiego) to na moje oko jakieś wczesne lata 60. A chałubińską pniewszczyznę też ostatnio robiłem przy okazji wizyty na 'oczkach', więc pojawi się w stosownym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale że sklepik z Górnośląskiej się przez tyle lat utrzymał ... 8)

    A liceum zarośnięte, bo i młodzież dziś wcześniej zarasta :)
    Mi, nawet w czwartej, maturalnej klasie, nie pozwolili brody nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabliczkę z nabiałem, bym odsunął na chwilę, o ile nie jest przykuta łańcuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha - i ja:)
      i znów nic mądrzejszego nie umiem napisać!

      Usuń
  6. Ekspertem od pojazdów nie jestem, ale zdjęcie wygląda mi na starsze, mimo że i w latach siedemdziesiatych mozna było jeszcze stare warszawy na ulicach miast, nie tylko stolicy, zobaczyć, ufff;)

    OdpowiedzUsuń