20 paź 2017

Miałem dziesięć lat, gdy ujrzałem praski świat... GTWB CXX - "Dycha!"

Dycha, bo miałem mniej więcej dziesięć lat, gdy znalazłem się na Pradze. Z matką, na Bazar Różyckiego. Nie powiem, żeby ówczesna Praga zachwyciła mnie jakoś szczególnie, a dodatkowo podjudzany przez rodzinę ("zakazana dzielnica"), zarzuciłem pojawianie się tam do ew. okazjonalnych zakupów w ś.p. Dziupli. Na Pragę wróciłem dopiero po latach. Z zupełnie innym nastawieniem i ciekawością.

Dziś trzy fotencje z 1959 roku i ich odpowiedniki z 2017.


Widok w głąb Alei Solidarności. 

Państwowa Żeńska Szkoła Ogólnokształcąca Stopnia Licealnego przy Konopackiej 4.

I na koniec poczta na rogu Solidarności i Targowej.

Oryginalne zdjęcia pochodzą ze "Stolicy" nr 40/1959. 

1 komentarz:

  1. Ale miałeś szczęście, że fotnołeś "żabę".
    http://tramwar.republika.pl/twzaba.html

    OdpowiedzUsuń