14 cze 2017

W labiryncie ludzkich spraw cz.26

Dziś kolejne miejsce z serialu, którego jeszcze tutaj nie pokazywałem. Pojawia się ono kilka razy w drugiej serii "W labiryncie". Kwiaciarnia, w której pracuje Renata (Anna Chodakowska), "nawrócony" czarny charakter, widoczna jest najlepiej w odcinku, w którym Joanna Racewicz (naprawdę nazwano tak postać, grała ją widoczna na zdjęciach Sławomira Łozińska) odwiedza Renatę i wypytuje ją o stosunki - dosłownie i w przenośni - z Igorem, obecnym chłopakiem córki Joanny.



Joanna idzie sobie ulicą Solec w kierunku Czerwonego Krzyża. 

Skręca przy widocznym po lewej stronie wejściu do kamienicy...


...i wchodzi w te drzwi po lewej lub w te po prawej. Raczej w te po prawej, ale nie chciałem pstrykać w talerze ludziom, siedzącym na zewnątrz. 

"W labiryncie" jeszcze tutaj wróci.

5 komentarzy:

  1. Marcyś na TVP Historia powtarzają, przyznaj się - oglądasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że powtarzają, ale już zdążyłem ucyfrowić i zachować sobie wszystkie odcinki, więc oglądam, kiedy chcę :)

      Usuń
  2. Trzeba przyznać, że miasto wygląda na tym kawałku porządniej, ale czy ładniej, to się upierać nie będę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałem, że przygoda z "Labiryntem" dobiegła już końca, ale widzę, że jednak nie. Zacząłem poszukiwanie miejsc, w których kręcono inne moje ulubione filmy i seriale. Zaraziłeś mnie tym. Dobrze, że trafiłem na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można gdzieś ten serial obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń