16 maj 2017

W labiryncie ludzkich spraw cz.25

Już od ładnych paru lat żyję w przekonaniu, iż nie dam rady zlokalizować więcej plenerów (o wnętrzach nie wspominając) z serialu "W labiryncie". Ale tym razem sam siebie zaskoczyłem, bo oglądając po długiej przerwie ów serial odkryłem dwie sceny plenerowe, na które wcześniej nie zwróciłem należytej uwagi. Oto i one.


 Renata (Anna Chodakowska) jedzie taksówką po ulicy Smulikowskiego.


 Po drodze widzi swojego "podopiecznego" Igora (Karol Bulenda) z podejrzanymi typkami. Zakład fryzjerski, przed  którym stoi towarzystwo, istnieje do dziś.


 Reneta każe taksówkarzowi się zatrzymać, ale Igor znika jej z oczu.


Renata idzie do antywkariusza-pasera, który próbuje wmanewrować Igora w jakieś drobne przekręty.
Idzie po Żoliborzu,  przy narożniku Niegolewskiego i Brodzińskiego. Co nieco przebudowane, ale to to samo miejsce.


 Renata Skręca w Brodzińskiego i idzie do willi Myszorka. Samej willi w odcinku nie widać, natomiast w innym odcinku, w którym Myszorek zostaje zamordowany i jeden z bohaterów znajduje jego ciało, pokazana jest zupełnie inna okolica.


Renata wyciąga Igora od Myszorka i wraca ulicą Niegolewskiego.

4 komentarze:

  1. nie oglądałem, ale W i D przyjemnie skonfrontować.
    uch, te garaże - że też konserwator się zgodził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest więcej takich dyskretnych przeróbek. No ale nawet stojąca vis a vis willa Brukalskich od nich nie uciekła...

      Usuń
  2. Myślałam, że obrobiłeś już wszystkie plenery z tego serialu, a tu niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - zostało mi parę wnętrz, ale z tym trudno będzie; może na zagadki dam?

      Usuń