26 wrz 2016

Z Traktu na Starówkę 1954-2016

Dziś idziemy na wycieczkę w miejsca ultra turystyczne. Dlatego osoby nadwrażliwe na tłum proszone są o zabranie klapek na oczy i miotacza płyt Tercetu Egzotycznego.


Trakt Królewski, a konkretnie Krakowskie, sfotografowane w kierunku północnym. Góra-dół, bo nie podskoczę. 


Wycieczka szkolna na świeżo odpicowanym Rynku Starego Miasta oraz wielka sztuka tamże.

Zatłoczony rynek, współcześnie udekorowany blaszanym płotem.

Zdjęcia archiwalne pochodzą ze "Stolicy" nr 18/54.

6 komentarzy:

  1. co oni z tym remontem strony Dekerta. to jakaś pralnia brudnych pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach była mowa o otwarciu MMSW w 2016... Nie wiem, czy mają jakieś opóźnienia - jeśli nie, blaszane "dekoracje" powinny niedługo zniknąć...

      Usuń
    2. Na pewno 2016? Oczywiście, mogę się mylić, ale mam wrażenie, ze chodziło o co najmiej przyszły rok. Opóźnienia by mnie jakoś szczególnie nie zdziwiły. A samego muzeum od środka jestem ciekaw, bo stara wersja już mocno trąciła myszką.

      Usuń
    3. Nie upieram się, bo wiek już mam i pamięć nie ta... Wydaje mi się, że 2016 pozostało w głowie, głównie ze względu na to, że to była wtedy strasznie odległa data (jak na brak możliwości zajrzenia do muzeum). Nie zmienia to faktu, że mogliby już skończyć...

      Usuń
    4. Z tych samych powodów i ja się nie upieram. Mogliby, owszem.

      Usuń
    5. Ja kojarzę datę jakąś odleglejszą, 2017 czy 18 nawet, ale nie zapieram się, że na pewno.

      PS. bardzo lubię tę perspektywę z pierwszego i drugiego zdjęcia:)

      Usuń