15 sie 2016

Katowice noclegowe 1977-2016

Gdzie się przespać w Katowicach? Ano w hotelu. Na przykład w jednym z poniższych.


 Kto lubi klimaty PRL, polecam hotel Katowice, w którym sam nocowałem. Ale łóżko było okej a śniadanie w porządku i obsługa bardzo miła, zatem nie narzekam na wystrój.


 Zapewne podobne atrakcje oferuje hotel Silesia, ale tu nie byłem w środku.


A jak komuś nie podobają się hotele peerelowskie, niech sobie kupi taką kamienicę, jak ta na Stawowej (była źle opisana jako dom przy Słowackiego) i niech w niej śpi. Dobranoc.


Zdjęcia archiwalne pochodzą z "Przewodnika po Katowicach" z 1977 r. (vide: źródła) a współczesne to stan z 2016 r.

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę coś dobrego o hotelu Katowice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaznaczyłem, że to dla wielbicieli vintage. Ale ja nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię hotele vintage, o ile kawa rano jest dobra ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hotel Silesia niczego nie oferuje, bo od 10 lat nie istnieje. Został tylko opustoszały budynek z mylącymi zmęczonych turystów napisami.

    OdpowiedzUsuń