26 gru 2015

Mennica 2013/2015

Dziś święta, pewnie nikt tu nie zagląda, więc i wpis nieco krótszy. Pewnego dnia dwa lata temu spacerowałem sobie niedaleko Mennicy (tej między Pereca, Żelazną a Prostą) i tak sobie pomyślałem: niby to mają burzyć, ale nie chce mi się wierzyć, tyle lat tu stoi... a jednak. Po Mennicy śladu nie ma i zapewne powstanie tam coś nowoczesnego, dużego, szklanego i niekoniecznie pięknego. Tymczasem zobaczmy, jak wyglądał krajobraz 11 pażdziernika 2013 oraz 20 grudnia 2015.



 Widok od Żelaznej.


I rzucik od Pereca.

6 komentarzy:

  1. Tak, tak, oczywiście, że nikt tu nie zagląda. ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma mennicy, nie ma po co zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się tak zdawało - kto by burzył Mennicę? A jednak, a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypisz wymaluj, pasuje cytat z Alternatywy 4: "Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć".

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygrała pewnie cena ziemi w tym miejscu a może właściciel się pojawił/
    Przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń