7 lis 2015

"Godzina pąsowej róży" się kręci 1962-2015

Nigdy nie obejrzałem tego filmu - może to kiedyś nastąpi, acz na razie nie przewiduję. "Kto widział, ten wie", ale ja nie wiem. Powiem więc tylko tyle, że w "Stolicy" nrt 43 z 1962 roku zamieszczono trzy zdjęcia, wykonane w rejonie Krakowskiego, Koziej i Trębackiej, a przedstawiające plan zdjęciowy wyżej wspomnianego filmu. Poszedłem i ja. Aktorów już nie było, a sukienki zamiatające ziemię nie leżą na mnie dobrze, zatem współczesne ujęcia obejdą się bez statystów (chyba że ktoś się zgłasza, hehe).


 Heńka, zamieć jeszcze przy krawężniku.



 Cuś jest nie tak z tym orzełkiem, pani Malinowska.


Widziałeś? Jakiś idiota ukradł pół słupa.

9 komentarzy:

  1. Książkę znam i wolę, film był z Czyżewską, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ostatnio widziałam na jutubku, fany wyszedł, choć po prawdzie nie do końca zgodny z fabułą książki. Ale i tak fajny. Rodzice byli w filmie z gatunku nowoczesnych, spodobało mi się to.

      Usuń
  2. kto powiedział (poza Tobą), że sukienki zamiatające ziemię nie leżą na Tobie dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedział to powiedział, ale skąd Marcin wytrzasnął do przymiarki sukienki do zamiatania ziemi?

      PS. Film widziałem, książki nie czytałem, więc film podobał mi się bardziej ;-)

      Usuń
  3. Tak nie a propos. Znając Twoja słabość do syrenka, widziałeś może książkę: Herb Warszawy Kuczynskiego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie są jednak miejsca, gdzie można przenieść się w czasie to jak "Powrót do przeszłości"; jako dziewczyna wolałam książkę...ale są jeszcze takie lektury, bez przenoszenia się w czasie i powrotu choćby "Lalka"..ale o Wokólskim chyba było..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś to nawet tabliczki na budynku umieli z sensem przybijać. Moją uwagę przykuł natomiast półsłup z plakatami. Przez chwilę myślałam, że jest otwarty, a obok stoi druga połówka.

    OdpowiedzUsuń