12 sty 2015

Południowe rubieże Śródmieścia Południowego. Znaczy się, Chałubińskiego i Aleja Niepodległości 1960/2014

Zawartość południa w południu bedzie dziś wysoka, no ale gdzieś się ta dzielnica musi kończyć.


 Główny Urząd Statystyczny z brukiem i bez.



 Za cholerę nie chciało mi wyjść to zdjęcie, cały czas coś mi zasłaniało - a to znak, a to zaparkowany duży samochód (bo najpierw stanąłem po lewej stronie, jak oryginalny fotograf). W końcu stwierdziłem, że chrzanię i stanąłem gdzie indziej.



Na koniec trochę Pniewszyzny ministerialnej z Chałubińskiego.

Archiwalia pochodzą z albumu "Warszawa 1960" (vide: źródła).

7 komentarzy:

  1. Arcysmutną rzeczą jest to gówno widoczne w drugiej parze między pniewszczyzną ministerialną a Intraco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak niewiarygodnie wielkie gie, że jak przeczytałem ile toto nagród 'architektonicznych' dostało, to dobrze, że siedziałem, bobymspad.

      Usuń
    2. Pewnie dostał je za nawiązywanie do historycznego przebiegu tego i owego.

      Usuń
    3. To nowe białe nagrodę jakąś otrzymało?

      Usuń
    4. W pierwszej chwili się zdziwiłam, bo myślałam, że mówicie o gmachu Ministerstwa Komunikacji.

      Usuń
  2. Fantastyczny ten ascetyczny GUS z brukiem..

    OdpowiedzUsuń