15 lis 2014

Śródmieście Południowe (a zwłaszcza Powiśle) w latach osiemdziesiątych XX w.

Dziś spacerek po moich ukochanych rejonach dzieciństwa i młodości (pierwszej, hehe), czyli Śródmieście Południowe ze wskazaniem na Powiśle.



 Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej przy Zagórnej na Powiślu w 1987 i w 2014 roku.



Jedna z moich ulubionych kamienic - Mokotowska 51/53. Dawno temu bywałem w środku, ponieważ mieszkał w niej kolega z mojej położonej niedaleko podstawówki. Zdjęcia z lat 1987 i 2014.



A to już pomnik Sapera a w zasadzie jedna z jego trzech składowych, chyba najbardziej charakterystyczna w 1988 i 2014 r.

Fotografie pochodzą ze "Stolicy" nr 6/87 (1), 23/87 (2) i 30/88 (3).

2 komentarze:

  1. O, wydawało mi się, że wszystko na Powiślu widziałam, a ten kościół przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kościół też słabo kojarzę (widać jakoś mi się nie widział, że nie zapadł w pamięć), ale Mokotowską i okolice to zawsze i w każdej ilości :-)

    OdpowiedzUsuń