10 sie 2012

"Sam pośród miasta" cz.2

Dziś druga odsłona wczorajszo-dzisiejszych plenerów z filmu "Sam pośród miasta" Haliny Bielińskiej.



Grób Nieznanego Żołnierza na placu wielu imion.



Rozkopana (wówczas) i zastawiona (dziś) Trębacka.



Nieco bardziej ruchliwe Krakowskie Przedmieście, jeszcze z trolejbusami.



Aleje Jerozolimskie w stronę Kruczej.



Słup z odległościami przy rondzie Dmowskiego został lekko zdizajnowany przez te lata. Udało mi się przypadkiem trafić na moment, w którym na rotundzie PKO nie wisiały obleśne szmaty. W życiu piękne są tylko chwile, nie?

Sceny filmowe powstały w 1965 roku a współczesne zdjęcia w 2o12.

Dokończenie jutro.

7 komentarzy:

  1. Ach, Ewa Wiśniewska... "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz", "Tylko umarły odpowie", "Zbrodniarz i panna" oglądałem ze względu na nią :) Do "Doktor Ewy" musiałem się już zmuszać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 102%. Dr Ewę oglądałem już bez głosu. Aaa - i jeszcze odcinek Hansa K. To była aktorka (i kobieta)! Znaczy jeszcze oczywiście jest i niech nam żyje 100 lat, a nawet 102 :)

      Usuń
    2. W Hansie była boska! No i jeszcze jako baronowa Saą Żermęę w "Lalce".

      Usuń
    3. Mnie także Ewa Wiśniewska podobała się bardziej w ciemnych włosach, takich jakie miała w początkach kariery, np. w Stawce. Piękna kobieta.

      Usuń
  2. O! rowerzyści koło GNŻ zupełnie jak dziś :)

    Ciekawe czy wtedy też jeździli na zakazie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo ciekawa porównawcza notka.
    U mnie dziś Warszawa na starych fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba było powiedzieć że będziesz robił tam fotki, to byśmy ci spontanicznie w ten pierwszy kadr rowerami wjechali ;-)

    Ech, żeby jeszcze bez tej szmaty za Rotundą zrović fotkę :-/

    OdpowiedzUsuń