30 lip 2012

Kuźnica 1996-2012

Dziś druga i ostatnia część wspomnień z lat dziewięćdziesiątych, zdjęcia starsze o rok od wczorajszych czyli Kuźnica AD 1996 i 2012.



Niestety, z różnych powodów nie mogłem pstryknąć charakterystycznego kuźnickiego kościoła o innej porze, stąd nowe zdjęcie pod słońce. Ale jak się nie ma, co się lubi, to się żre frytki.



Ceglana kapliczka przy szkole, widocznej we wczorajszym poście.



Na koniec widoczek wieczorny - ulica Helska i odcinek między nową a starą częścią Kuźnicy.

16 lat minęło...

4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że wówczas operowałeś obiektywem z krótszą ogniskową. Dobrze mi się zdaje?
    Btw. Twoje zdjęcia zdają się potwierdzać moje spostrzeżenia, że za PRL dbano, by było więcej miejsca w zabudowie emmm miejskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Bagienny - dobrze Ci się wydaje.

    @IKroopka - no bo więcej porównań nadmorskich już w tym roku nie robiłem. Poza tym większość zdjęć analogowych, które kiedyś tam robiłem, przedstawiają ludzi a nie miejsca, bo kiedyś robienie zdjęć widoczków i domów uznawane było za marnotrawstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiem twierdzić, że 98% ludzisków do dziś nie uznaje innych zdjęć niż "ja na tle".

      Usuń