22 sie 2011

W labiryncie ludzkich spraw cz.22

Dawno nie było mojego ulubionego serialu TVP "W labiryncie", czas więc na kolejną porcję fotek.



Renata (Anna Chodakowska) idzie w "firmowym" stroju przez plac Piłsudskiego (wówczas Zwycięstwa).



Dochodzi do Hotelu Europejskiego. W tle plac pozbawiony jeszcze Metropolitana.



Ojciec Pawła, Franciszek Hanisz (Janusz Bylczyński), jest chory na serce. Trafia do szpitala, którego elewację "zagrał" fragment kompleksu szpitala na Lindleya. Mieści się tam katedra okulistyki, którą od czasu kręcenia serialu powiększono o nowy budynek. Nieopodal kręcono sceny serialowego instytutu (z zewnątrz).



A to klub osiedlowy, do którego Marta (Jowita Miondlikowska, ob. Budnik) chadza ze znajomymi, odbywającymi tam próby z zespołem punkowym. Klub "zagrał" tył Domu Kultury Ochoty przy Grójeckiej 75 (Er - dzięki za info).

7 komentarzy:

  1. Ale trafiłeś! Jak zobaczyłem trzecią parę zdjęć, to aż się zachłysnąłem. Ostatnio spędziłem w tym budynku sporo czasu. Moja mama miała zabieg usunięcia zaćmy. Co jakiś czas "szwendałem" się po terenie zespołu szpitalnego, i trochę ciekawostek wypatrzyłem. Tylko kiedy ogarnę to na tyle, żeby opublikować :-(.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a myślałem, że wpis związany z tym serialem się nie pojawi. A jednak jest, fajnie...!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwiebiam te Twoje serialowe notki,

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na dalsze "labirynty ludzkich spraw". Zawsze są b. ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pierwszej i drugiej pary to nie wiedziałem, że Gene Simmons grał w tym serialu O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. Sebik, to Stanley jest przecież!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już chyba wspomniałem park w szpitalu przy Lindleya uważam za bardzo bardzo urodziwy, aczkolwiek nie jest zbyt rozległy (może względy praktyczne o tym decydują). Zresztą bywało się i w środku jednego z budynków :-)

    OdpowiedzUsuń