21 lip 2011

07 zgłoś się cz.6

Dawno nie było porucznika Borewicza. Chociażby dlatego, że na śmierć zapomniałem o zdjęciach, leżących sobie cichutko w komputerze od wiosny ubiegłego roku. No ale teraz sobie przypomniałem i dziś porcyjka widoków z warszawskiego Śródmieścia, uwiecznionego w serialu.



W jednym z odcinków przedstawiony jest pokaz mody. Odbywa się on w Pałacu Kultury i Nauki - boczne wejście od Emilii Plater.



W 16 odcinku, "Ślad rękawiczki", milicja goni przestępcę,uciekającego przewodami kanalizacyjnymi. Ekipa korzysta z włazu na ulicy Widok. Oto ten widok.



A ten widok to centrum Warszawy, w oryginale zapewne sfilmowane z hotelu "Metropol" a przeze mnie sfotografowane spod "Cepelii".

7 komentarzy:

  1. panie poruczniku....hahahaha...uwielbiam tą serię. Szósty odcinek to o sześćdziesiąt za mało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie znam za dobrze tego serialu, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten serial to dzięki Cieślakowi nabrał takiego zblazowanego luzu i dzięki temu nawet dziś daje się oglądać bez nadmiernego zgrzytania zębów. A dla nas - miłośników stolicy ma jeszcze walor oglądania Warszawy (choć nie tylko) z lat '70 i początku '80

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tamtego Cieślaka, teraz jako Malanowskiego nie - sztuczny i drętwy mi się wydaje, taki 'odgrzewany kotlet', niesmaczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Malanowskiego obejrzałam raz przez przypadek, i mam nadzieję, że więcej na niego nie trafię, za to Borewicza mogę oglądać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malanowskiego obejrzałem raz. A w zasadzie nawet niecały, bo usnąłem w trakcie. I niech to posłuży za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komisarz Borewicz na ulicy komisarza Vidocq

    OdpowiedzUsuń