19 cze 2011

Stołeczne place 1957-2010

Place już były nie raz i nie dwa, i jeszcze pewnie będą. Dziś porcyjka zdjęć z lat pięćdziesiątych XX wieku.


Plac Teatralny i widok na kamienicę Petyskusa z samochodami oraz bez nich.



Tenże plac i odbudowa Teatru Wielkiego.



Panorama placu Piłsudskiego (wówczas Zwycięstwa a wcześniej paru innych).



I ten sam plac a dokładnie to, co pozostało z Pałacu Saskiego: Grób Nieznanego Żołnierza.


Źródłem zdjęć archiwalnych jest wydany w 1957 r. album "Warszawa".

9 komentarzy:

  1. Ale pustki w tym '57... aż strach - trochę jak na apokaliptycznych filmach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, na placu Piłsudskiego jest akurat na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odbudowa Teatru Wielkiego to jest to.
    A odnośnie pierwszych zdjęć to autek przybyło.
    Dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy możesz coś zrobić, żeby doadawnie do Ciebie komentarzy nie było tak u.......we ? Szlag mnie trafia. 4 razy naciskać. I wciąż dalej i dalej..

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanula, bo jak się nie ma konta na gmailu to tak wychodzi, ja z kolei mam na gazecie konto po to żeby na bloxie mi wygodnie było dodawać komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. zobaczcie, jak sie kiedys budowało i te budowle stoją setki lat. Pare desek rusztowania i wychodzi arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  7. to, co pozostało z saskiego, jest ok...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam konta na gie-mailu ani na gazecie - wystarczy się zalogować na blogspocie/bloxie, dedykowane maile nie są potrzebne

    OdpowiedzUsuń