30 cze 2011

MIgawek śródmiejskich kilka z lat różnych

Dziś kolejna porcyjka zdjęć z okolic Traktu Królewskiego, przemieszanych co nieco. Znaczy, że trochę rozwalonego będzie i trochę nie, co by się nie zapłakać do reszty.



Maszerują chłopcy, maszerują w 1945. W 2011 się nieco pozmieniało na placu Trzech Krzyży, czyż nie? Z tym że maszerowanie środkiem może zakończyć się nieco inaczej niż w glorii ch(w)ały.



Okólnik - Akademia Muzyczna (oficjalna nazwa nieco bardziej skomplikowana), widziana od Szczyglej w 1970 i w 2011 roku. Mogłem wprawdzie poczekać aż z okolicznych drzew opadną liście, ale w okolicznych sklepach muzycznych rzucili akurat remiksy Natalii Kukulskiej, więc musiałem się spieszyć.




Czas na ruiny. Oto tereny UW w roku 1945 i 2011...



...a to oglądana tu kilkakrotnie brama uniwersytecka w latach 1977 i 2011. Dla wielu studentów i absolwentów UW miejsce kultowe a dla mnie nie. Podczas całych studiów przekraczałem ją może z 10 razy.


Archiwalne zdjęcia znalazły się w różnych numerach "Stolicy".

5 komentarzy:

  1. Brama UW to dla mnie 'kultowe', choć przekraczałem je setki razy, bo akurat mój wydział był zasadniczo w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, jako studentka Polibudy przekroczyłam ją więcej razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwyraźniej wojsko pod Sejm idzie walczyć o mundurowe emerytury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcin w okresie burzy i naporu w ramach protestu przeciw masom widzącym nie dalej niż kawał kiełbasy używał tylko bramy od Oboźnej (w dni parzyste) i od Wizytek (w nieparzyste).

    OdpowiedzUsuń